دولت با همه توان از نیروهای مسلح حمایت می‌کند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 2 مهر 1393
بازدید : 100
نویسنده : رامین رها

رئیس‌جمهور گفت: ما از فشار دشمن ترسی نداریم، ما ملت صلحیم و قصد تحمیل جنگ به هیچ کشوری را نداریم و نخواهیم داشت و نمی‌خواهیم با ایجاد جنگ و فروش سلاح سفره را رنگین کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در جوار حرم مطهر امام‌خمینی(ره)، گفت: درود و سلام ما به روح بلند و پاک قافله‌سالار ایستادگی و مقاومت در این سرزمین فرماندهی کل نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس امام راحل (ره) که همچنان از روح بلند او از خط او و راه درس می‌آموزیم و بی‌تردید مسیری که او برای ما مشخص کرد مسیر تعالی و سعادت برای جامعه بزرگ ایران بوده است.

وی افزود: سلام و درود بر تمام شهیدان و آنان که بیابان‌های جنوب و غرب را رنگین ساختند و عزت و سرافرازی را برای مردم ما به ارمغان آوردند آنها که هنوز هم بعد از 34 سال عطر خون پاکشان مشام همه ملت ایران را و مسلمانان را و مستضعفین را مملو از شادی و غرور ساخته است.

رئیس‌ قوه مجریه ادامه داد: سلام و درود بر تمام جانبازان و ایثارگران و خانواده معظم این عزیزان که فخر ما هستند و هر کدام از این خانواده‌ها مسیر و راه درست ایستادگی و مقاومت در برابر متجاوزین را با اخلاق، رفتار و صبرشان به ما آموخته‌اند و می‌آموزند.

روحانی ضمن فرستادن سلام و درود به رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ایشان قلب تپنده جامعه اسلامی ما هستند و در سایه رهنمودهای آن عزیز دیدیم که در هفته‌های گذشته چگونه دل‌های همه به این قلب بزرگ تپنده کشور متصل بود و مردم یک بار دیگر به مناسبتی که پیش آمد ارادت و دلدادگی خود را به خوبی در برابر این بزرگ مرد نشان دادند.

وی افزود:‌ هفته دفاع مقدس هفته درس برای ما و هفته درس‌آموزی برای دشمنان ماست. برای ما درس است که دیدیم در برابر انواع تسلیحات دشمن و پشت به پشت هم دادن شرق و غرب ملت ما توانست با ایستادگی و مقاومت نگذارد خواب آنها برای ذلت این ملت و برای تسلیم این ملت تعبیر شود.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: جوانان مومن و ارتشیان قهرمان سپاه ایثارگر نیروی انتظامی نیروی بسیج فداکار همه در کنار هم قرار گرفتند. فرامین امام راحل را سرمشق خود قرار دادند. از اصل روز 31 شهریور ماه 1359 که تجاوز شروع شد و همزمان فرمان امام صادر شد همه به خیابان آمدند و لباس رزم پوشیدند و به جبهه‌ها حرکت کردند.

وی افزود: سیل مردم ایثارگر به سمت غرب و جنوب برای دفاع از کشور بود و دیدیم که در کمتر از 24 ساعت صبح فردایش خلبانان قهرمان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چگونه قاطعانه به متجاوزین در سراسر عراق پاسخ دادند. هوانیروز در مرزهای غرب و جنوب تانک‌ها، توپخانه‌ها، رزمندگان، سپاه دلاور، بسیجیان، عشایر، نیروی انتظامی و همه و همه در صف واحد در برابر متجاوزین ایستادند.

روحانی ادامه داد: دنیا فکر کرد که اگر روزی شرق و غرب در مسئله‌ای در کنار هم متحد شوند و اگر پول مرتجعین در کنار سلاح شرق و غرب قرار گیرد و اگر عفلقیان به میدان نبرد بیایند می‌توانند انقلابی را به شکست بکشانند. این اشتباه بزرگ قدرت‌های بزرگ و مرتجعین در دیروز قبل از انقلاب، در دیروز دفاع مقدس و در امروز ایستادگی مردم ما در برابر توطئه‌هاست.

رئیس قوه مجریه تاکید کرد: چرا غرب و دیگران اشتباهات‌شان را تکرار می‌کنند. قبل از پیروزی انقلاب در دو 8 سال یعنی 16 سال همه در کنار یک رژیم سفاک ایستادند و ملت ما تنها تحت فرمان فرامین امام‌شان و راهبرشان در برابر سفاکان، متجاوزین، دیکتاتورها، مستبدین و همه حامیان آنها از شرق و غرب ایستادند. 22 بهمن را خلق کردند، آفریدند، حماسه بزرگ سیاسی و پیروزی را در عصر و دوران ما که در دهه‌های گذشته بی‌سابقه بود به وجود آوردند و پرچم انقلاب اسلامی را در این کشور و در سراسر منطقه به اهتزاز درآوردند.

رئیس جمهور اظهار داشت: دشمن دید دو 8 سال در برابر ملت ایستاد و شکست خورد، اما متاسفانه از تجربه خود درس نیاموخت و 8 سال سوم را به عنوان تجاوز و جنگ بر ملت و مردم ما تحمیل کرد در این 8 سال هم رزمندگان ما در جبهه‌ها پیروز شدند. نه از آواکس آمریکا و نه از میراژ غربی‌ها و نه از میگ 25 شرقی‌ها و نه از انواع تانک‌ها، نفربرها و موشک‌های شرق و غرب و نه حتی از سلاح شیمیایی اهدایی غرب و نه از ماهواره‌های جاسوسی و نه از تبلیغات و نه از ابزار سیاسی آنها در سازمان ملل از هیچ کدام آنها ملت بزرگ ما نهراسیدند و راه خود را ادامه دادند و مطمئن بودند که اگر در راه حق بایستند فماهنو لما اصابهم فی‌سبی‌الله.

وی افزود: اگر بمباران و سختی و مشکلات در برابر آنها ظاهر شود هرگز آنها را در راه و مسیر‌شان سست نخواهد ساخت و  و هیچ‌گاه در برابر دشمن سر تسلیم فرود نخواهند آورد که "والله یحب الصابرین"، صبرپیشگان، مقاومین، استقامت‌کنندگان خدا در کنار آنهاست و آنها محبوب حق‌اند.

وی تصریح کرد: پیروزی‌های بزرگی را در 8 سال دفاع مقدس آفریدیم که دشمنان هرگز آن را باور نمی‌کردند. یک سال بیشتر از این تجاوز نگذشت که عملیات بزرگ شکست حصر آبادان را نیروهای مسلح ما رقم زدند.

 

 



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک کلاغ چهل کلاغ و آدرس kalagh khabarchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 1097
بازدید کل : 62973
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com